• Luftfoto af skolen fra 2022

• Hvert år tages der gruppebilleder af eleverne, et fra skolestart, og et sidste skoledag.

Skolens værdigrundlag

Værdigrundlaget for Tronsø Efterskole og Fri Fagskole bygger på værdien af fællesskab og samarbejde. Vi mener at udvikling af det enkelte menneske sker ved at engagere sig, både i sig selv og verden omkring - både lokalt og globalt. Skolen bygger endvidere på Grundtvigs tanker omkring livsoplysning, folkelig oplysning og demokratisk dannelse.

På Tronsø Efterskole og Fri Fagskole er kostskolelivet omdrejningspunktet for det forpligtende fællesskab. Det forpligtende fællesskab understøttes ved at skabe trygge rammer, hvor eleverne i et levende undervisningsmiljø kan udvikle selvstændighed og gensidig respekt for hinanden. Skolens formål er at give eleverne faglig viden, praksisfaglige færdigheder og sociale kompetencer, samt at lære dem frihed under ansvar og tolerance, således de kan opnå et positivt og aktivt engagement i tilværelsen.