EfterskoleBussen kører efterskoleelever fra og til efterskolerne i weekenderne. Bussen henter eleverne om fredagen og bringer dem retur om søndagen. Afgangene tilpasses helligdage og forlængede weekender, så vidt det er muligt.

EfterskoleBussen kører fra over 30 efterskoler i Jylland og på Fyn. Der er direkte forbindelse til Østjylland, Sønderjylland, Fyn og Sjælland.

Køb af billet

Køb af billet foregår via app'en "Efterskolebussen". Læs mere her. Det er vigtigt, at det er eleven, der har app'en på sin telefon, da billetten vil være i app'en og skal fremvises til chaufføren. Forældrene kan sætte penge ind på app'en til betaling af billet ved brug af elevens log-in.

Køreplan

Klik her for at se køreplan.

Kontakt

Spørgsmål om Efterskolebussen rettes til Centrum Turist på info(at)centrumturist.dk eller på tlf. 86 19 00 00. Det kan også være en god ide at følge EfterskoleBussen på Facebook.