Gokart

Tag et ophold på TronsøSkolens gokartlinje og bliv afklaret i forhold til dit valg af ungdomsuddannelse samtidig med, at du dyrker dine interesser indenfor motorsporten.

Bliv parat til en teknisk uddannelse

Linjefaget består af 4 ugentlige værkstedstimer, hvor du selv har fingrene i din gokart med henblik på at opnå teknisk indsigt. Du får mulighed for at afprøve dine faglige kompetencer inden for motor og mekanik. Her arbejder du også med sikkerhed og førstehjælp foruden en lang række projekter.

Talentudvikling

Dyrker du i forvejen gokart, kan du fortsat dyrke din passion og udvikle dig, mens du går på skolen.

Vi tilbyder professionel undervisning og talentudvikling med eneundervisningstimer og coaching fra tidligere gokartkørere.

Det er ikke et krav, at du medbringer din egen gokart.

Maksimalt udbytte af din træning

Vi arbejder bl.a. med simulatortræning og data logging, og henover året følger vi din udvikling.

Vi benytter os af professionelle værktøjer og udstyr til at sikre dig maksimalt udbytte af dit gokartophold. I dagligdagen arbejdes der også med både mental og fysisk træning.

Specielt for dig på gokartlinjen

• Der inviteres løbende eksterne gæsteundervisere fra motorsportsverdenen
  • Du deltager i en specielt tilrettelagt tur med fokus på motorsport
  • Banetræning kun for elever på gokartlinjen.

Pristillæg

Det koster 450 kr. i tillæg om ugen at gå på gokartlinjen. Tillægget dækket: rengøringsprodukter til gokart, bremserens, rengøringsklude, strips, bolte, møtrikker, skiver samt specialværktøj (ultralydsrenser, sporingsudstyr, bremseudlufter og data software).

Generelt

Du kan tage gokartlinjen med 9. eller 10. klasse eller som erhvervslinje. På erhvervslinjen har du mulighed for op til 6 ugers praktik